2019(e)ko azaroaren 5(a), asteartea

Loth Bailarako Kanpaina (XLII) Metamorfosia


Igarobidea, Loth Bailara (2550eko Neguko 23.eguna)

Borgad, ogro marinel ankerra
Emma Malatesta, arrantzalea
Dwalin, lurrazpiko esploratzaile nanoa
Petra, hartz-zaldun arkularia


Zingirak ondorioak ekartzen ditu beti. Ume-zaldunaren irudia burutik kendu ezinik, Felixen enkarguak alde batera uztea erabakiko du Konpaina Askeak, momentuz behintzat. Gainera, Dwalin eta Petrak artisau gremioaren mezu bat jasoko dute Aguilerara bueltatzean.


Kartzelatik atera ondoren, pasa diren asteetan Konpainiaren  nanoak erlazio estuak mantendu dituzte artisau gremioekin eta lan batzuk ere egin dituzte beriaen azpijoko ilunetan. Izan ere, artisauen burua, Burdin-bihotz andreak, Aguilerako kontzejuan eserlekua du eta bere eragina eta boterea erabilgarri izan daitezke etorkizunean.  Jasotako mezua, enkargu hauen guztien jomugan egon den pertsonarekin zerikusia du.



Ith-sol-Arath


Antikuario elfoak, behin eta berriz engainatu ditu aguilerako nanoak, mapa faltsu edo segada sekretuekin eta gehienetan gure Konpainia kolkoraino murgilduta egon da. Elfoa, Transbordadoreko dorre elfiko liluragarri batean bizi da, abenturazaleak erakustaldi kaotiko batean ondo ezagutu zutena. Han, Ith-solek bere kuadro eta arte lanak gordetzen ditu, gargola eta beste izaki magikoak zaindari dituela.  Bridda Burdin-Bihotz nekatu da elfoaren jolas eta trikimailuetaz eta harroputz hori garbitzeko asmoa du.


Horretarako, hain eraginkorrak izan diren mertzenarioak erabili nahi ditu. Konpainia, diru truke prest  egongo litzake bere ama saltzeko eta horrenbestez ez du uko egingo horrelako eskaintza bati. Beraiekin batera, meatze lanetan jarduten duten lau nano sendo joango dira.  Hala ere, Borgadek, gure taldea osatzen duen bigarren ogroak, ez da seguru egongo eta laguntza gehigarri bila abiatuko da.


Konpainia Askeko ogroak bereziak dira. Normalean, izaki hauek oldarkor eta babutzat hartuak izan dira, baina Borgad eta Tag-Raz beste leinu batekoak dira. Tag-Razen hitz jarioa eta limurtze gaitasuna ertain berritsuenen  tankerakoa da eta hurrengo ataletan ikusiko duzuen bezala, Borgaden maltzurkeri eta odol hotzak herri basati honen rara avis batean bihurtzen du.


Borgadekin bueltatzen gara. Ogroa, egin beharrekoa lapurreta lantxo baten moduan salduko du  eta ez edozein lapurreta bezala. Antikuario aberats baten etxea garbitzeko plana pentsatu dute. Adolf, Joseph eta Otto izeneko hiru sasikume ogroaren sirena kantuei jarraituko diete. Honela, taldea osatuta, nanoek ezagutzen dituzten lurrazpiko tunelak erabiliz, dorrearen zimenduetara iritsiko dira.


Tripi Elfikoen Bidaia


Behin dorrean sartzean gertatutakoa surrealista bezala definitu dezakegu. Elfoen magia dastatzeko aukera izango dute, denborarekin jolastuz (eta urte batzuk zahartuz), arimarik gabeko harrizko izakiei aurre eginez eta azkenik bakoitza beraien berezko arima elkartrukatuko dituzte erruleta errusiar ero batean.

Egoera lasairzean, Ith-sol Arathen desagerpenaz ohartuko dira, baita, Ottoren arima Golem izugarri batean bukatu duela. Adolph eta Joseph alde egingo dute eta soilik Borgaden zilarrezko mingainak baretuko du Golem psikopata baten odol nahia.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina