Lehengo batean marine espazialen arketipoak Deathwatchetik CDB Enginera birmoldatu nituen. Gaur, marineen espezialidadeekin jarraituko dugu. Sei aukera izango ditugu gure soldadu fanatikoa pertsonalizatzeko:
Botikaria (14-16 GP)
Abilidadeak
Zientzia (Medikuntza) 0 (3GP)
Lehen Laguntzak 0 (3GP)
Lehen Laguntzak 0 (3GP)
Bat
aukeratu-Tresneri Berezia (dohainak)
- Sendatze Hobetua (12 GP) Zauri bakoitzeko sahiakera bakarra.
- Araztasunaren Zaindaria (13GP) 2 Ustelkeri puntu gutxiago taldeari eragile bakoitzeko.
- Toxina Erasoa (11GP) Kaltegarri mota 3
Tresneri eta
Ondasunak
Astarte Bolterra su hautagailuarekin
Narthecium
Erreduzitzailea
Narthecium
Erreduzitzailea
Asaltuzko Marinea (14-16 GP)
Abilidadeak Talentua
Nabigatu (Pertsonala) 0 (3GP) Katu Jauzia (4GP) Bizkortasuna +3
Bat aukeratu hiru hauetatik
- Lastertasuna (9GP) Talentua, Bizkortasuna eta Arreta +3
- Erreflexu azkarra (7GP) Talentua, Bizkortasuna eta Arretan entrenatua
Tresneri eta
Ondasunak
Astarte
Ezpara-zerraAstarte Salto Propultsorea
Marine Erraustailea (14-16 GP)
Abilidadeak
Arma Astunak +3 (10GP)
Hiru
hauetatik bat aukeratu
- Arma Muntatuak +1 (4GP) Abilidadea
- Sendotasuna +3 (6GP) Abilidadea
- Mehatxatu +2 (6GP) Abiidadea
Tresneri eta Ondasunak
Astarte Bolter Astuna
Motxila munizio erreserba
Motxila munizio erreserba
Abilidadeak
Bi hauetatik bakarra aukeratu
- Zientzia (Robotika) 0 (3GP)
- Zientzia (Ingeneritza) 0 (3GP)
Inplante Zibernetikoa (dohainak)
Bi
hauetatik bakarra aukeratu
- Irazkia (3G) Toxina edo pozoiak arnastea ahalbideratzen du
- Begi mintz (3GP) Begiak babesten dituen mintz gardena.
Hiru
konbinazio hauetatik bakarra aukeratu:
- Zientzialari Aparta (8 GP) Talentua Galdera edozein izanik, beti erantzun zuzena du
- Mekanika 0 (3GP) Abilidadea eta Esku-Trebea (6 GP) Talentua
- Elektronika 0 (3GP) Abilidadea eta Esku-Trebea (6 GP) Talentua
Tresneri
eta Ondasunak
Astarte Bolterra su hautagailuarekin
Astarte Servo-Besoa
Astarte Servo-Besoa
Liburuzaina (15 GP)
Mugak
Eragabetasun Gunea (+21 GP) – Botere Egongaitzak espazio eragabeko piztiak erakar ditzake baina baita
psikikoaren haraindian dauden gaitasunak
ere.
Abilidadeak
Borondatea +3 (6 GP)
Dohainak
Astarte Psikikoa (18 GP) - Astarte Botere Orokorretatik, bi aukeratu
Ataleko Psikikoa (7 GP) – Ataleko Botereetatik, bakarra aukeratu
Inperial Psikikoa (5 GP) – Funtsezko Botereetatik bakarra aukeratu
Ataleko Psikikoa (7 GP) – Ataleko Botereetatik, bakarra aukeratu
Inperial Psikikoa (5 GP) – Funtsezko Botereetatik bakarra aukeratu
Tresneri eta
Ondasunak
Astarte Bolterra su hautagailuarekin Indar Arma
Marine Taktikoa (15-17 GP)
Abilidadeak
Buruzagitza +1 (5 GP)
Borroka +1 (2 GP)
Borroka +1 (2 GP)
Bi konbinazio hauetatik, bakarra aukeratu
- Gun Fu (6 GP) Talentua, Arma arinak +3 eta Tiratzaile Aparta (4 GP) Talentua
- Gun Kata (8 GP) Talentua, Arma arinak edo Luzeak +3
Tresneri eta Ondasunak
Astarte Bolterra su hautagailuarekin
Munizio berezia (Klip 1)
Munizio berezia (Klip 1)
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina