2016(e)ko martxoaren 2(a), asteazkena

DeathWatch - CDB Engine (II.zatia)


Lehengo batean marine espazialen arketipoak  Deathwatchetik CDB Enginera birmoldatu nituen. Gaur, marineen espezialidadeekin jarraituko dugu. Sei aukera izango ditugu gure soldadu fanatikoa pertsonalizatzeko:



Botikaria (14-16 GP)

Abilidadeak
Zientzia (Medikuntza) 0 (3GP)
Lehen Laguntzak 0 (3GP)
Bat aukeratu-Tresneri Berezia (dohainak)

  • Sendatze Hobetua (12 GP) Zauri bakoitzeko sahiakera bakarra.
  • Araztasunaren Zaindaria (13GP) 2 Ustelkeri puntu gutxiago taldeari eragile bakoitzeko.
  • Toxina Erasoa (11GP) Kaltegarri mota 3

Tresneri eta Ondasunak
Astarte Bolterra su hautagailuarekin
Narthecium
Erreduzitzailea




Asaltuzko Marinea (14-16 GP)

Abilidadeak                                                             Talentua
Nabigatu (Pertsonala) 0 (3GP)                        Katu Jauzia (4GP) Bizkortasuna +3
Bat aukeratu hiru hauetatik

  •  Lastertasuna         (9GP)  Talentua, Bizkortasuna eta Arreta +3
  • Erreflexu azkarra (7GP) Talentua, Bizkortasuna eta Arretan entrenatua
Tresneri eta Ondasunak
Astarte Ezpara-zerra
Astarte Salto Propultsorea






Marine Erraustailea (14-16 GP)

Abilidadeak
Arma Astunak +3 (10GP)
Hiru hauetatik bat aukeratu

  • Arma Muntatuak +1 (4GP) Abilidadea
  • Sendotasuna        +3 (6GP) Abilidadea
  • Mehatxatu            +2 (6GP) Abiidadea
Tresneri eta Ondasunak
Astarte Bolter Astuna
Motxila munizio erreserba


Tekno Marinea (14–15 GP)

Abilidadeak
Bi hauetatik bakarra aukeratu

  •  Zientzia (Robotika)     0 (3GP)
  •  Zientzia (Ingeneritza) 0 (3GP)
Inplante Zibernetikoa (dohainak)

Bi hauetatik bakarra aukeratu

  • Irazkia (3G) Toxina edo pozoiak arnastea ahalbideratzen du
  • Begi mintz (3GP) Begiak babesten dituen mintz gardena.
Hiru konbinazio hauetatik bakarra aukeratu:

  •  Zientzialari Aparta (8 GP)  Talentua Galdera edozein izanik, beti erantzun zuzena du
  • Mekanika    0 (3GP) Abilidadea eta Esku-Trebea (6 GP) Talentua 
  •   Elektronika 0 (3GP) Abilidadea eta Esku-Trebea (6 GP) Talentua
Tresneri eta Ondasunak
Astarte Bolterra su hautagailuarekin
Astarte Servo-Besoa



Liburuzaina (15 GP)

Mugak
Eragabetasun Gunea (+21 GP) – Botere Egongaitzak espazio eragabeko piztiak erakar ditzake baina baita  psikikoaren haraindian dauden gaitasunak ere.

Abilidadeak
Borondatea +3 (6 GP)

Dohainak
Astarte Psikikoa (18 GP) - Astarte Botere Orokorretatik, bi aukeratu
Ataleko Psikikoa (7 GP) – Ataleko Botereetatik, bakarra aukeratu
Inperial Psikikoa (5 GP) – Funtsezko Botereetatik bakarra aukeratu

Tresneri eta Ondasunak
Astarte Bolterra su hautagailuarekin Indar Arma



Marine Taktikoa (15-17 GP)

Abilidadeak
Buruzagitza +1 (5 GP)
Borroka        +1 (2 GP)

Bi konbinazio hauetatik, bakarra aukeratu


  • Gun Fu (6 GP) Talentua, Arma arinak +3 eta Tiratzaile Aparta (4 GP) Talentua
  • Gun Kata (8 GP) Talentua, Arma arinak edo Luzeak +3
Tresneri eta Ondasunak
Astarte Bolterra su hautagailuarekin
Munizio berezia (Klip 1)

PDF formatuan dropboxen : https://www.dropbox.com/s/jt7z0b4kd5r9t30/MARINE%20ESPAZIALAREN%20ESPEZIALIDADEAK.pdf?dl=0




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina